JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vilket stängsel är bäst och säkrast?
Sv: Vilket stängsel är bäst och säkrast?
knapp
Vad är ett lågt ohm-antal? Är 0,9 bra??
Kollade på ett elrep som hade 0,9.. Går det av lätt om det skulle vara någon häst som försöker rymma? Leder det bra?
Kan inte någon ge fler tips på hur man får ut max av sitt aggreget, även vintertid (det är då hon lärt sej att det inte leder lika bra), för nu jäklar får det vara bra med rymmning för hennes del!! :evil:
Sorry för lite trådkap, TS!
Sv: Vilket stängsel är bäst och säkrast?
Jättebra frågor, så du är ursäktad ditt trådkap..
Skulle också vilja ha svar på just detta.
Om jag jämförde det som b***es säljer så har 8mm rep lägst ohm tal.
Hur lågt är ett bra ohmtal?
Hästmänniskan
Nu behöver jag er hjälp! fort.....
Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5
6
7
Hästvård
Jag ska nu berätta hur det har gått med MIN häst. Det var het diskussion om ämnet i tråden "Varför skor ni?" för 1-2 veckor sen, vilken...
2
Eurovision 2025
Svar: 1 127
Visningar: 27 067
Allmänt
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Hästveterinär här, jag älskar och inte älskar mitt jobb. 😉 @Malibu_Stacy har många bra poänger. Det är otroligt mycket människokontakt...
MalanMjöl
1 minut sedan
GVFÖ 2025
Kultur Jag håller med och tycker inte ens att de behöver sålla, det är inte så att sexgrejen hos det här paret måste vara med för att de saknar...
hundtant
4 minuter sedan
Det här med muskelskador...
Hästvård Smärta har han ju, så det är väl inget jag slagit ifrån.
Men precis efter stötvåg vill man inte ge något antiinflammatoriskt eftersom...
Cattis_E
10 minuter sedan
Svar: 39
Visningar: 1 973
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Hon är ganska tunn, välmusklad men har alltid haft svårt att lägga på sig oavsett tid på året. Men de gick ut på bete i söndags så...
MattiZ
29 minuter sedan
Svar: 1 476
Visningar: 115 279
Grenar