Vilket täcke menar hon??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mount Never Rest
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 112
Sv: Vilket täcke menar hon??

Mount Never Rest skrev:
Tja, jag har en täckes marodör men jag tror nog att du har rätt:angel:
Men jag gillar att drömma (fast pengarna har ganska svårt att växa:o )

Jag tycker också att det extra starka yttertyget i Rambo gör täckena lite väl täta, alltså så att hästen blir lite väl "inpackad", "instängt" för pälsen. Och jag tycker egenligen inte det är så stor skillnad i täckenas yttertyg..

Och de är inte stora i storlekarna, jag har hört att de är både små och stora i storlekarna beroende på vem man frågar. Jag tycker de är normala. Varken stora eller så. 145 som jag har på de täcken jag har från HW är som vilka 145:or som helst och jag har 16 olika täcken i den storleken från massa olika märken. :D

REA RAMBO
Någon som vill låna mig 1734.-:crazy:
Eller ok, jag kan vara lite resonerbar...
REA RHINO
Det räcker om ni lånar mig 1190.-.... (+ frakt max 160.-)

Det är orättvist!!! Bara för att jag inte har några pengar så rear dom ut mitt blivande täcke:cry: :cry:

Förresten! Ett tips till er som funderar på Horsewear, köp INTE från Gr*anng*rden!!!! Deras Rambo Wug kostade nästan 3000.-:eek: Och Rhino kostade ca. 2000.-:eek:

Senast ändrad av en moderator:

Beställde ett Rambu wug igår :) Hon skulle skicka det idag, så då kanske jag får det i slutet på veckan eller i början på nästa :) Då kan jag rapportera om det är bra.

Känns varje fall som man gjort ett fynd 1734:- Billigaste som jag hittat förutom det har legat på strax över 2500:-

Hoppas du hittar lite pengar!

Om du inte gillar ditt så kan du ju skicka det till mig:angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 185
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 425
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 279
Senast: mars
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 627
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Betäckning 2024 - föl 2025