vilket täcke

Olympus

Trådstartare
Tänkte höra om någon HW expert vet hur tjockt och gamalt mitt Rambo Wug är som jag fick köpa av en i stallet. Har googlat lite men inte hittat just något som passar in på det jag har. Täcket är lila med grönt kantband, har v-knäppning och två maggjordar. Det är helhals på täckte där halva halsen är fodrar och resten ofodrad.
Har Rambo Wug alltid haft samma fyllning, även om dom ändrat lite på designen? Skulle isåfall tippa på att det är 370g.
Någon som vet?

Sv: vilket täcke

Är inte enfärgade kantband oftast mellantjockleken och vitrandiga kantband ofodrat/tjockfodrat? Genrellt alltså. Hoppas någon vet bättre om just ditt täcke :)

Sv: vilket täcke

Eller var, kollade lite snabbt på Strömsbergsgård och nu är det ju en jäkla uppsjö med färger och de randiga kantbanden verkar vara ett minne blott. Inte tycka om!

Liknande trådar

Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i... 2
Svar
23
· Visningar
9 216
Senast: Camigween
·
Utrustning Har ni behövt gå upp i storlek på tjockare utetäcken från HW? Pållen har inte använt sitt 200 gs täcke på några år (sedan han var typ 5...
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: HannaZ
·
Utrustning Jag känner bara till HW men de har inte direkt täcket jag söker så nu vill jag gärna ha hjälp! Följande önskas: * LÄTT täcke med... 2
Svar
23
· Visningar
3 973
Utrustning Behöver lite hjälp och tips angående täcken till min foderhäst... Såg idag att han fått lite skav av täcket framtill, inget som...
Svar
10
· Visningar
1 636
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka