Vilket teckensnitt?

replica

Trådstartare
Hallå, jag igen! :angel:

Någon som vet vad det är för teckensnitt på den här bilden:
burningdesire.jpg

(Konstig fråga kanske)

Min andra dator med alla mina .psd filer har krashat, så de har försvunnit. Har inte en aning om vad de är för font och jag behöver få veta det omgående.

(Om inte något vet, har Ni ngn bra sida med olika fonter som man kan kika på?)

Tack på förhand!

Sv: Vilket teckensnitt?

*putt putt*

Hittade ingen match där, ingen ahr kunnat hjälpa mig hitills.. åh.. känns lönlöst.. -_-

Att den inte hittar någon match alls tror jag beror på att bilden är för rörig, prova att få bort bakgrunden så kanske du hittar någon match.
Har du hört i forumet på What That Font?

Ja, jag gjorde det. Men hittade fortfarande ingen match. Har frågat där men ingen har hört av sig. Problemet är att det är lite bråttom, måste få reda på detta idag då det är till mitt projektarbete som ska lämnas in imorgon..
Hade teckensnittet och psd-filen av bilden på min andra dator, men den har krashat.. =/

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 104
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Sharpless
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 852
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25