Vilket vackert stall!!

Sv: Vilket vackert stall!!

åhh...så ska jag med bo sedan med min man :love: *lyfter upp telefonen!

Vilka fina stall! Skulle absolut kunna tänka mig det sista, med två boxar (på bilden iaf), hur snyggt som helst! Fast om jag skaffar fler fyrbeningar så blir det nog det här! :love:

wow! Dar skulle man ju knappt vaga ta in hastarna, de smutsar ju ner...:D

Jag skulle helt klart ha mina hastar har: www.oldencraig.com om jag bodde lite narmare! Som det ar far vi noja oss med en manads traningsvistelse varje ar - underbart :love:

ruskigt snyggt och stilrent.:love:

Men det jag främst tänker på är vilka enorma summor pengar hela det där kalaset måste ha kostat att bygga och vad det kostar i underhåll:eek:

Centaur skrev:
äh, du är bara avis... :p

Nej faktiskt inte. Skulle aldrig vilja stå där. Jag vet precis hur mitt stall ska se ut :love: Absolut inte sådär.

144 pund, är det per mnd? Nej det är nog för billigt, kanske per vecka??

oj,, där skulle jag passa in med mina lufsigakläder :)

jejje skrev:
Aledals ridcenter heter ridskolan på Öland...

Jösses, där var jag på ridläger under två somrar på 80-talet, och inte såg stallet ut så då! Jag måste åka förbi och kolla nästa gång jag är på Öland.

Men det var en väldigt trevlig ridskola redan på den tiden.

A.

MALINox skrev:
Åhh....tjusigt!

Tycker min grannes nya stall är ganska fint. Inte sådär flådigt, men hon har gjort det vackert och mysigt.

2473953470086113716PvByBy_ph.jpg

Åh! Både mysigt och elegant. Får lite medelhavskänsla faktiskt :D

Centaur skrev:
http://www.hippson.se/6519

Här skulle det inte göra ont att stå, eller vad tycker ni? :d

Undrar vad man får betala i stallhyra där? :angel:

Inte illa stallet och allt:angel: Känner en kompis som har likadanna sadel hängare som finns i Jans stall... haha och där jag står ahr vi från Hööks:angel: Får väll blir veterinär och gifta mig med en rik man om jag också ska ha sådär... fast med islandshästar:devil:

Du tjejjen, det e INGE fel på hööks sadelhängare:mad: :devil:

Haha nej det är dom klassiska...:rofl: Fast ett sådant där stall skulle man ha... fast mindre stall som är "mulligare" är iof charmigare... som erat Jodd;):D

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 658
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 655
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka