vill ändra?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare undra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 892
U

undra

Hur gör man om man vill ändra i sin egen tråd? På inläggaen amn skrivit står det juh ändra men inte i själva första inlägget när man skapade den

Sv: vill ändra?

Man kan bara ändra under en viss tidsperiod (15 min tror jag), sen försvinner Ändra-knappen, och det gäller alla inlägg.

Så om jag vill ta bort tex en bild jag lagt in, år det inte göra då?

Nej.
Förutom på följande två sätt:

1. Har du själv lagt ut bilden så flytta den, eller byt namn på den, så att länken pekar på en bild som inte finns.

2. Rapportera inlägget till moderatorn på forumet och ger en anledning till att bilden inte ska vara kvar, typ att personen på bilden (som inte är du) känner sig utpekad och vill inte synas på buke, bilden ifråga är copyrightad av någon annan än du själv, bilden är stötande eller nåt sånt. Har du ingen fullgod anledning så lär moderatorn dock inte göra något.

Liknande trådar

Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
377
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 287
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 231
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka