Vill bara varna för detta

MidnightSoul

Trådstartare
Hallå‏

clear.gif
clear.gif
clear.gif

Hallå

Lägg till i Kontakter

16:41

Vänligen kan du kontakta mig för ett viktigt transaktion.

Jag får liknande med jämna mellanrum.

Jag har ny mail-leverantör sedan några månader - det gör att blocklistan inte är så lång än. Den fylls på vartefter jag blockar avsändare och domäner...

Tror nog att de flesta normalt vakna personer inser att det bästa är att slänga mejlet utan åtgärd?

Jag får liknande med jämna mellanrum.

Jag har ny mail-leverantör sedan några månader - det gör att blocklistan inte är så lång än. Den fylls på vartefter jag blockar avsändare och domäner...

Tror nog att de flesta normalt vakna personer inser att det bästa är att slänga mejlet utan åtgärd?
Hoppas det, men dessvärre inte alla.

Haha jag fick osso samma meddelande, har det som en liten hobby att skicka spam meddelande till såna personer så har kanske skickat 10 meddelande på flygande ekorrar och fick som svar att jag skulle sluta skicka spam haha :D

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
456
Senast: Trott
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 021
Senast: monster1
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 656
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka