Vill få det ur systemet....

Men fy! Jag visste inte ens att det kunde existera sådana arbetsmiljöer i sverige idag! Jag blir helt matt när jag läser om din historia. Det här är sånt som man förväntar sig få läsa i en bok eller se i en film, inte att det ska hända i verkligheten. Det är hur som helst inte ditt fel att du blev misshandlad. Jag hade agerat likadant. Jag skulle inte heller tåla att någon inte skötte sitt jobb och kastade glåpord åt höger och vänster. Sedan tycker jag att cheferna är riktiga arslen som skuldbelägger dig för allt detta. De borde veta bättre! Jag hoppas att det går åt helvete för det företaget. Jag tycker att du skulle ha polisanmält detta för så här får det inte vara!
 
Men fy! Jag visste inte ens att det kunde existera sådana arbetsmiljöer i sverige idag! Jag blir helt matt när jag läser om din historia. Det här är sånt som man förväntar sig få läsa i en bok eller se i en film, inte att det ska hända i verkligheten. Det är hur som helst inte ditt fel att du blev misshandlad. Jag hade agerat likadant. Jag skulle inte heller tåla att någon inte skötte sitt jobb och kastade glåpord åt höger och vänster. Sedan tycker jag att cheferna är riktiga arslen som skuldbelägger dig för allt detta. De borde veta bättre! Jag hoppas att det går åt helvete för det företaget. Jag tycker att du skulle ha polisanmält detta för så här får det inte vara!


Tack! Ja det är obegripligt. Jag känner mig så sviken och smutskastad av dem :(
 
Tack! Ja det är obegripligt. Jag känner mig så sviken och smutskastad av dem :(

Kan förstå det och det värsta är att det kan göra så fruktansvärt ont att må dåligt också. Har du funderat något mer på att till exempel polisanmäla idioten? Jag tycker inte man borde få gå ostraffat för sånt här. Han som misshandlade har ju säkert inte ens dåligt samvete då han verkar tycka att det är helt okej att göra sådana saker.
 
Kan förstå det och det värsta är att det kan göra så fruktansvärt ont att må dåligt också. Har du funderat något mer på att till exempel polisanmäla idioten? Jag tycker inte man borde få gå ostraffat för sånt här. Han som misshandlade har ju säkert inte ens dåligt samvete då han verkar tycka att det är helt okej att göra sådana saker.


Ja jag ölverväger det faktiskt :(
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni stress? Klarar ni av stress? Jag märker att jag inte längre kan hantera stress. Det går överstyr. Blir arg, pulsen går...
Svar
16
· Visningar
1 420
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Fick nytt jobb för ett halvår sedan. Märkte direkt att gruppen var väldigt avvisande och inte speciellt välkomnande. Är en liten grupp...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
14 558
Senast: Smurfoff
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 217
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp