Vill få slut på steppningen!!! HJÄLP!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare farminetta_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 717
F

farminetta_

Hej!!

Hemma i stallet har jag en snart 17 årig nordsvensk travare...
Jag fick hem henne för cirka två månader sedan och innan jag fick henne hade hon ståt i ca 4 år och innan det har jag ingen redig koll men jag vet iallafall att hon är tävlad lb/lb i hopp å dressyr och även att det finns tider på henne men hon är aldrig startad eller maxad... hon har också haft ett föl ca år 95...

Men problemet nu är att hon bara steppar hon vet alltså inte hur hon gör när hon slappnar av... och jag vet inte redigt hur jag skall bli av med detta hemska steppande... är så trött på det...

ibland går det jätte bra att rida henne och ibland är det ingen ide att försöka en...

men snälla hjälp alla förslag mottages.. :)

Sv: Vill få slut på steppningen!!! HJÄLP!!

Jag har svarat i din andra, identiska, tråd.

Immer

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 509
Senast: Edla
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 841
Senast: Bullen22
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 570
Senast: Lavinia
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 352
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka