Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som det märkesfreak man är så har jag ett favvomärke, nämligen Frank Baines. Men vad tycker ni om det? Dåligt läder...? Bra hantverk..? Kom igen, berätta vad ni tycker!
Jag har/haft tre FB träns plus en förbygel. Lädret är av väldigt bra kvalité. Jag har aldrig någonsin haft problem med dem.
Hade ett i londonfärg och det mörknade mycket men vilket ljust träns gör inte det?
Jag ska antagligen köpa ett träns..=) Har en dressyr o en hoppsadel FB och är jättenöjd! Det som är tråkigt med FB är att det är så svårt att få tag i andra tillbehör av FB, typ stigläder, benskydd och sadelgjordar.. Man får kanske åka till England för det?
Oja, det vet jag!=) Men du, om jag hade vart dig hade jag ringt ner till Börjes, eftersom jag såg att det hängde ett FB-träns i butiken med tyglar.. Så det inte var ditt..? Vet du om Börjes kan ta in hela deras sortiment? Typ stigläder osv..?
Hej! Hmm dom har haft FBträns ganska länge i affären, men de flesta (när jag va där senast) va med pullarnosgrimma o jag vill ha aachen. Så därför beställde dom ett sånt till mej.
Ska gå ner dit nån dag o fråga efter det, va ett tag sen jag beställde! Det har kanske kommit
Ola brukar ju ha koll på grejerna men jag ska kolla upp det iaf.
Du såg inte om där hängde nåt brunt, stl full, mässingsspännen o aachennosgrimma?
Jag har inte frågat om dom kan ta hem mer från FB. FB-grejerna köper dom in från Hansbo, så allt hansbo har i sitt sortiment kan dom ju ta hem. Vet inte om dom har typ sadelgjordar, martingaler o så? Skulle varit kul att ha juhe allt i samma märke
Jag har ett träns, och det är mycket bra kvalité, höll faktiskt typ två varv runt en hoppbana intrasslat i hästens ben efter en avramling, martingalen gick sönder i stället
Lantbruksdjur Jag har läst på lite om kalk visavi målarfärg i hönshus bl.a. här https://www.alternativ.nu/index.php?topic=164117.0
och tänker att väl...
Hundavel & Ras Angående hull så är det lite beklämmande att många är vana att se hundar i överhull. Corgi-raserna kan jag tycka ofta hålls i varierande...