Vill inte mera...

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Villeroy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 210
Sv: Vill inte mera...

Det känn som det är dags för trådstartaren att sälja sin häst, själv har och är hästarna lugnet i livet...
Kan tyvärr inte känna av de där som ni tycker är jobbigt..
Hästrna för mig är det som hjälper mig från den tråkiga vardagen(JOBB, HEMMET M:M)
Jag skulle aldrig välja bort det för en timme på gymmet, heller ett par kladdiga stövlar än ett svettigt gym

Sv: Vill inte mera...

Det är härligt att du känner så.
Så kände jag i början när jag hade häst.
Kunde vara i stallet massvis med timmar och bara njuta av att vara nära min vän.

Jag tror faktiskt att det är främst alla skador som har gjort att jag tröttnat.
Nu har jag bestämt mig för att ta bort min häst:( .
Det känns fruktansvärt och skönt samtidigt...

Jag ska sedan ta en rejäl paus från allt vad hästar heter så kanske lusten kan väckas till liv igen om några år eller så.
Och gör den inte det så gör den väl inte det...

Tack för allas svar! Jag tycker att ni är tappra som kämpar på!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 202
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 495
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 594
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 337
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka