JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
HoppFantasten
Startdatum
Startdatum
16 Aug 2004
Svar
Svar
9
Visningar
Visningar
954
hehhe
Me to - not
vilken goding!
ååhh, vilken liten sockertopp!
JÖSSES!!!!
vilken charmör!
men våran lille råttisbebis var faktiskt precis lika söt!
nu för tiden är hon mest
hehhe.. tänk den lillen som stor.. i dont want to passa honom!!
Vilken gokille!!!
Tänk att man blir helt till sig när man ser en valp!!!
Åhh vad söt
.... längtar tills vi får hem vår lilla Rottis bejbis. Har redan en Rottis och ska nu utöka med en till
Rottisvalpar tycker jag absolut är en av de sötaste hundarna som valpar. Arrhg..
Övr. Hund
Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Övr. Hund
Hej igen!
För en vecka sedan fick vi ju hem vår första hund, en fyraårig Springerhane som behövde ett nytt hem p g a skiljsmässa. Han...
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Det är inte svartvitt eftersom att det finns individer inom varje ras, men att hitta rätt individ är ännu svårare än att hitta rätt ras.
Sedna
2 minuter sedan
Svar: 42
Visningar: 2 147
Hund
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Rent tekniskt skulle nog vara mer komplicerat än vad man kan tro. Bara att ändra så att man nu kan se stamtavla för de hundar som föds i...
Dentaku
44 minuter sedan
Svar: 41
Visningar: 711
Hund
Shop to you drop, del 4
Övr. Hund Jag gjorde tvärt om! Tänkte inte på att ringarna till kedjan skulle lägga på lite på halsbandet. Tyckte jag mätte så bra men det känns...
bollen__
Idag kl 17:48
Svar: 1 354
Visningar: 162 486
Hund