JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Någon som kan beskriva hur allt går till när stoet ska betäckas?
Bor i Norra Sverige och det är fryst sperma som kommer att användas isf.
Allt från inseminationen till när fölet ska vänjas av från stoet
Kostnader? När betalar man de olika avgifterna?
Vilken seminstation har du tänkt använda dig av? Jag bor i närheten av dig och har inte hittat station som hanterar fryst, därav min undran
.
Har själv bara en egenuppfödd så lämnar dina frågor till någon annan mer erfaren.
Avel
Hej!
Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Avel
Halloj!
Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Avel
Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på".
Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Övr. Barn
Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅
Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever...
2
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Jag har ett Paradise Magnolia takhöjd för Megara att klättra i. Hon gillar att ibland ligga högst upp spana. 11 cm stammar vilket är...
MJLee
Alldeles nyss
Svar: 7
Visningar: 117
Katt
Dalmatiner
Hundavel & Ras Förstår inte varför det står så om dom egentligen, dom är trots allt avlade länge för att vakta och vara tuffa och skarpa nog att jaga...
Grazing
35 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 559
Hund
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Som valpköpare så vill jag hämta min valp när den är 8 veckor. Som uppfödare så får valpköparna hämta sina valpar från och med 8 veckors...
LaMagia
Idag kl 16:02
Svar: 24
Visningar: 1 565
Hund
Hjälp
Svar: 2
Visningar: 25
Avel
Få skimmel vit
Hästvård Galloping Goop De greaser är suveränt på vit häst. Som fet niveakräm som arbetas in i den torra pälsen, man o svans. Sen schampo och...
orientalkatten
31 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 471
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Min lilla dressyrhäst slog till med noll fel på hinder i sin första terrängstart 🌟
Hon är så häftig!
Bison
52 minuter sedan
Svar: 1 343
Visningar: 105 043
Grenar