Villken tangent har jag tryckt p[ _

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mynta2

Trådstartare
N'r vissa boskt'ver och tecken blir konstiga _

Sista bokst'verna i alfabetet blir [ ' ;

fr[getecken blir _

:confused:

Sv: Villken tangent har jag tryckt p[ _

du har lyckats fippla över dina språkinställningar till amerikanskt tangentbord, det borde stå EN på en blå ruta nere i fältet längst ner på skärmen istället för SV. klicka där och byt, ta sedan bort det engelska tangentbordsalternativet så slipper du att det någonsin händer igen.

Eller så trycker du vänster CTRL och vänster shift samtidigt så byter du tillbaka till det svenska. :) hoppas det hjälper annars PM mig så ska vi nog hitta felet.

Åh, ursäkta för jag inte svarade..Men det var att jag hade fått in engelska..Nu är det borttaget å funkar fin fint. Tack alla för hjälpen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej Bukefalos experter! Upptäckte idag att min favorithäst har något som liknar en brännmärkning. Den sitter uppe på halsen, precis... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 156
  • Låst
IT & mobiler Vad har h'nt med mitt tagnetbord? Massor av tecken har bytt plats och mina tre sista bokst'ver i alfabetet 'r borta. Ja ni ser: [ ' ...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Kratus
·
IT & mobiler Jag kan inte gora fragetecken heller tex . Plotsligt kan jag inte skriva sista 3 bokstaverna i alfabetet, det blir [ ' ; osv, himla...
Svar
9
· Visningar
1 295
Senast: Antiqua
·
IT & mobiler aaaaaah jag r[kade trycka p[ n[gra knappar l'ngst ner till v'nster p[ tagnentbordet, och nu 'r sk'rmen j'ttebred *m[ste scrolla i...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka