Vinn Stormarknad ?

Charlotte1975

Trådstartare
Har hört radioreklam om Vinn Stormarknad. Tror den ligger vid Stinsen i Sollentunna. Där säger det att de säljer hästsaker. Någon som varit där ? Vad säljer det för saker ? Märken ? Är det värt att åka dit ?

Sv: Vinn Stormarknad ?

Va där i helgen och kollade.. har Hansbo och alla deras grejer. tex Event täcken. och även hippo foder.(hoppas ingen blir arg för att man skriver företagens namn.. sorry i sånafall) Va ganska mkt grejer faktiskt.. Värt att åka dit? Beror väl på vad man vill ha för grejer. men de hade en hel del grejer..

Va där i helgen och kollade.. har Hansbo och alla deras grejer. tex Event täcken. och även hippo foder.(hoppas ingen blir arg för att man skriver företagens namn.. sorry i sånafall) Va ganska mkt grejer faktiskt.. Värt att åka dit? Beror väl på vad man vill ha för grejer. men de hade en hel del grejer..

var det bara dyra grejor?? eller typ som hööks???

nja tror de e väl lite billigare än vanligt.. just nu iaf. hade väl lite erbjudande på täcken just nu.. personalen har jag hört har sån där koll på grejerna.. en kompis fick undervisa personalen i täckes storlekarna.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 227
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 637
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 107
Senast: malumbub
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 187
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka