JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vinnarformen kom över en natt
(Vestmanlands Läns Tidning)
– Four Roses är inte i form.
Det anförtrodde Peder Fredricson VLT i fredags.
Dagen efter vann han premiären för Strömsholms Classic, en derbybetonad bana med anor från 1918.
– Nu är hon i form, konstaterade Peder när han stod till svars för sitt förra uttalande.
http://www.vlt.se/sport/tisdag/200205210868.shtml
Moderator
Hästnyheter
Strömsholms Classic – det blir årets nygamla tillskott till pingsttävlingarna i Strömsholm.
I övrigt...
Hästnyheter
Tippa finskt – det lönar sig i fälttävlan där finskan Piia Pantsu under pingsten visade sig från sin bästa...
Hästnyheter
Strömsholms ryttarförening klarade pressen och tog sig till SM-final i hoppning. Södertälje RK vann...
Hästnyheter
Strömsholms RF först, Västerås RS sist.
Blandad kompott för länslagen i hopppallsvenskans elitserie vars...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Vad är det för erfarenhet som du lutar dig mot? Mina wachtelhundar som har stor erfarenhet av jakt avlivar ett rådjur med ett bett i...
animalasia
12 minuter sedan
Svar: 119
Visningar: 3 766
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Vi har inte så bråttom :). Tiden kommer gå fort till 6 mån och dröjer det till 8-9 mån så får det bli så. Men bra att veta på ett ungefär
Milosari
Idag kl 13:26
Svar: 926
Visningar: 66 617
Hund
Fågelobservationer
Övr. Djur I söndags såg jag en mamma morkulla som var ute och gick på en skogsväg med sina två pyttesmå kycklingar i släptåg.
Jag har sett...
skogaliten
Idag kl 11:31
Svar: 107
Visningar: 21 040
Djur