Vinröda täcken!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Busfia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 950
B

Busfia

jag har ett liiitet rus som bara är 110 cm i mkh, o jag vill ha vinröda täcken till henne! hur lätt e det att hitta på en skala...precis omöjligt!
jag har ett vintertäcke till henne som är vinrött, men jag behöver ett regntäcke oxå. o gärna andra vinröda :) t.ex ett stalltäcke.
Eftersom jag har tränat upp henne nu, så har hon fått en himlans massa fina muskler :) Det innebär ju att hon behöver fler täcken än vad hon haft tidigare. Hon får ju inte bli kall o stel i musklerna ju...

är det någon som har ngt tips om var man kan köpa saker till små hästar?! det är problem varje gång man är på jakt efter ngt. Att det sedan ska vara vinrött gör inte det hela lättare precis ;)

Sv: Vinröda täcken!

finns en del!

horze.com tror jag har nåt.

sedan även bole-produkter.se (?? sök på google efter rätt adress annars) har regntäcke tror jag

Senast ändrad:

Seabaz finns en del!

horze.com tror jag har nåt.

sedan även bole-produkter.se (?? sök på google efter rätt adress annars) har regntäcke tror jag

Tack tack! Hittade på horze :), men inget på bole...

Jag har ett vinrött fleecetäcke :devil: till min lilla tös
Köpte det på horze mkt prisvärt :banana:

Love_you_Carmen skrev:
Jag har ett vinrött fleecetäcke :devil: till min lilla tös
Köpte det på horze mkt prisvärt :banana:
Woho, har suttit o funderat på ett sånt, så det låter bra :)

Vilken härlig sida! :) (exklusiv) vinröda ridtäcken är inte varje dag man ser ;)
Tack så jättemkt för tipsen :)

Måste få visa det nya fina tävlingstäcken jag hämtade igår..är nöjd.

Det är som sagt vinrött, men grått kantband och grå passoal. och så givetvis brodyren...köpt från "Exklusiv"
*mums* :d

Det är en dålig digitalkamera så färgerna blir inte så bra,men de är en djupt vinröd färg.
{2ec67745-a97b-4057-92d1-43bb5b0e452d}.jpg

:d det kan jag verkligen förstå, superfint :) Jag är numera kär i de täckena ;) :love:

Busfia skrev:
Woho, har suttit o funderat på ett sånt, så det låter bra :)

Jaa..jag e otroligt nöjd faktist sitter alldeles utmärkt på hästen plus att det inte va så farligt dyrt hehe :D

Liknande trådar

Hästhantering Har en welsh 21 år gammal, en skogsmulle som rids ett par ggr i veckan! Han kommer gå på lösdrift dygnet runt även nu i vinter. Fri...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Hej! Jag ska under detta år köpa min första egna häst! Trots många år som medryttare inser jag att det är mycket jag ännu inte kan...
Svar
11
· Visningar
1 473
Senast: Houdinie
·
Utrustning I höst/vinter kommer jag ha mina shetlandsponnys klippta för första gången och funderar nu på vad man ska ha för täcke. Jag kan inget om...
Svar
15
· Visningar
2 014
Hästmänniskan Alltså när ni överlåter en häst; säljer eller lämnar på foder, och utrustning ingår? Det har hänt mig inte bara en gång att man fått hem...
Svar
17
· Visningar
2 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka