Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Varför är det inga distanstävlingar under vintern? pga luften eller varför? Om det är det så kan man väll kanske skippa dom jobbigast distanserna, men varför inte ha tex 40-50km. En sånhär dag som idag vore det ju superhärligt
Jaktsäsongen är en anledning, att det är kallt och osäkert med vädret en annan. Men förra året var Järlåsaritten 12 mars och det var jättekul att rida en tävling i vinterväglag så jag skulle definitivt kunna åka på en vintertävling, men som arrangör förstår jag att det är osäkert att ordna en vintertävling sat kallt för funktionärer som står still och väntar vid intid mm.
Ahaaa... bodde fram till i Juli förra året i Krokom.. Hade Aspås som "hemmaförening" Dem känner ni nog till??
Jag var då helt fokuserad på hoppningen..
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...