Vinterbada

Jag tar med mig alla bra tips, och lovar att återrapportera om jag klarar av att genomföra det! Det är verkligen en utmaning för mig som börjar frysa så fort jag stängt av duschen för att torka mig....
 
Åh, jag är så avundsjuk!
Som flera andra har jag bara gjort det i samband med bastu men jag skulle inte banga för att göra det utan. Det är verkligen en kick! :)
 
Jag gjorde det! :banana: Det allra värsta var att klä av sig, då var jag riktigt nära att backa ur... Men jag bet ihop, klättrade nerför stegen (med mössa och foppatofflor på), tog två simtag och upp igen. Man blev ju varm efteråt, precis som ni sa, och på det hela taget var det en mycket bättre upplevelse än vad jag hade tänkt mig. :)
 
Jag gjorde det! :banana: Det allra värsta var att klä av sig, då var jag riktigt nära att backa ur... Men jag bet ihop, klättrade nerför stegen (med mössa och foppatofflor på), tog två simtag och upp igen. Man blev ju varm efteråt, precis som ni sa, och på det hela taget var det en mycket bättre upplevelse än vad jag hade tänkt mig. :)

Så kul! Mer vinterbad åt folket!
 
Om man suttit och blivit riktigt varm i en bastu först tycker jag inte att man känner någon kyla av att gå till vaken och kliva i.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
854
Senast: Sedna
·
Tjatter Jag har varit och simmat i en grannkommun i dag. På torsdagar har de extra varmt 34 grader. Verkligen superskönt. Men det kombinerat med...
2
Svar
35
· Visningar
1 636
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 642
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag är kass i ländryggen, konstaterat med både MR och CT. Och det har blivit sämre sedan senaste undersökningen för 1½ år sedan. 🙄...
Svar
17
· Visningar
2 082
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp