Vinterbilder!

Sv: Vinterbilder!

Lovely, då dyker vi förbi någon dag när det inte verkar vara enorma förseningar i trafiken hela tiden...
Dock får inte Zala följa med. Hon har lyckats springa in i ett träd och blivit halt.. 3 dagar efter att hon fick springa lös första gången efter att ha vilat efter sträckning... Så nu är det 3-4 veckors vila som gäller igen. Minst. Faaan vad jag blir less och jag tycker så synd om Zala.

Spanar in våra hästar.
30083523.jpg

30083524.jpg

30083521.jpg

Tack!

Och du vet nog vad jag känner för Elmo! Om du nån gång tar han till Sthlm så lär han inte följa med dig tillbaka:devil:

;)

Men då har du nog fortfarande bara en hund kvar för då ligger det en whippet i baksätet i min bil ;);) Hur är han? Ja har ju två vänner som har whippetar.

Vinterpromenader är den bästa sortens promenader! Bilderna är nån vecka gamla, vi har mycket mer snö nu. Har bara inte hunnit lägga in dom nya bilderna i datorn än...

30088841.jpg

30088843.jpg

30088846.jpg

30088301.jpg

Och efter 2 timmar är man såhär trött:
30088844.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 466
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
21
· Visningar
1 527
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 507
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka