Vinterhandskar...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Miss Lion
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 014
M

Miss Lion

Vad har ni på händerna när ni är ute och kör ?! Börjar ju dra sig mot vinter och kyla nu.
Mina fingrar domnar bort på 5 sekunder och blir som förfrusna prinskorvar... För att inte tala om när man kommer in och ska sela av. Smärtar liite...:eek:

Sv: Vinterhandskar...

Jag gick in på sportbutiken och berättade att jag behövde de varmaste vantar de bara kunde uppbringa och att de måste ha bra grepp för tömmar också. Kom därifrån med någon sorts skidvantar som faktiskt är otroligt bra.

Någon enstaka gång frös jag om händerna förra vintern bara!

Sv: Vinterhandskar...

En viktig del är väl att de inte ska vara för små, då fryser i alla fall jag massor extra!
Brukar ha vanliga Thinsulate i passande storlek med fodrade stora arbetshandskar över.. !

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 613
Senast: fixi
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 908
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 504
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka