Bukefalos 28 år!

vinterkatter

För att en som verkade veta "allt" sa så. Jag har bara haft katter födda på våren men dom var ganska normala. :confused:
 
Ja, månens position satt
i samband med jupiters rotation
på vinterhalvåret gör att alla
som föds på vintern är mer eller
mindre abnorma.
Se på Jesus han gick på vatten.
Hur normalt är det?
 
Tack för alla svar. Nu är jag lugnare men jag var rädd att 8-månaders kattan skulle vara med ungar. Hon har inte löpt än, tror jag. Men hon är så stor så därför var jag lite orolig.
 
hehe, det skulle kuna stämma om min ena katt, hon är född den 27/12 01 (hon fyller år idag :love: :love:)¨å hon är ett riktigt yrväder, jag undrar om hon någonsin kommer att blir stor :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
645
Senast: Freazer
·
Katthälsa Tidigare har jag gett mina katter credelio och har tyckt att det funkar bra. Nu har katterna dock helt gått över till torrfoder och det...
Svar
9
· Visningar
266
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
287
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag är rädd att min ena katt (hankatt på 4 år) drabbats av forl. hans framtänder växer , eller ser ut att göra, speciellt den ena. Det...
Svar
19
· Visningar
691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp