vinterkläder

Sv: vinterkläder

+ Freja
Vi sätter på vindstopperfleece tröjan bak och fram och kan på så vis dra upp dragkedjan hela vägen och skydda halsen. Vi kallar det baklängeströja. Då slipper man fuskpolo och kan strunta i att dra upp overallen hela vägen.

Och lite KL
Fast när jag designar min egen overall ska dragkedjan vara på sidan och inte mitt under hakan. Hur tänker tillverkarna egentligen. Har de känt hur mjuk och gosig en barnhals är kan man undra. Stoppa en elak dragkedja där. Hua! Någon måste börja tänka! Phu, var tvungen att kräkas lite :)

Mvh Miks

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 865
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 713
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 122
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
20 123
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V