Bukefalos 28 år!

Vinterresa !

Karibien hade varit fantastiskt! Vi har kollat lite på Dominikanska Republiken, får se om vi tar det om nåt år eller två när jag inte är fullt så dräktig.
 
Jag ska bara iväg en vecka och då tänkte jag satsa på relativt solsäkra kanarieöarna.
Eller finns det andra ställen med sol och värme och inte alltför dyrt och inte alltför långt bort (känns inte som jag vill sitta på ett flyg i alltför många timmar när det bara gäller en vecka).
 
Jag ska bara iväg en vecka och då tänkte jag satsa på relativt solsäkra kanarieöarna.
Eller finns det andra ställen med sol och värme och inte alltför dyrt och inte alltför långt bort (känns inte som jag vill sitta på ett flyg i alltför många timmar när det bara gäller en vecka).

Dubai och Oman.
 
Hur mycket pengar tror ni man behöver för att åka iväg två veckor till Bali eller Thailand? Både resa och fickpengar.
 
Vi har varit lite inne på Thailand men endast boka flyget då hotellen är betydligt mycket billigare att boka där nere. Sedan har vi också pratat om att åka till Paris eller London några dagar men boka in oss på ett spa hotell. :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 053
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 653
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 685
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 237
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp