vinterritt

cardigan

Trådstartare
:o är det någon som vet när vinterritten går i norge och är det någon på buke som ridigt den TACKSAM FÖR SVAR:bump:

Sv: vinterritt

Den brukar nog vara i februari, tror Eija är den enda svenska som ridit den.
Föresten fick du mitt PM med internetadresserna? Sofia

:laugh:o jag jag fick länkarna tack för dem, der fanns mycket att titta på.
är så sugen att ta en vinterritt i år, har fotfarande pigga o fräsca hästar det hadde varit så kul, kan inte du ta med en häst o hänga på.förresten kan jag inte få telfonnr av dig så kan jag ringa ejja o snacka om hennes erfarenheter av ritten. har du hittat någon pålle än.:idea:kramar anne

men... :d
låter underbart ju! kan vi inte ha en sån i Sverige? (knepigt att ta sig till Norge med pållan..:o) :idea:

kan ni inte skriva mer, är väldigt nyfiken. Var brukar den vara i Norge, klasser. Länken kan ni inte lägga ut den.

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: WildHorse
·
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
12
· Visningar
938
Senast: Velig
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
722
Senast: Alexandra_W
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 025
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka