Vintertäcke för tunn häst!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LuddeLump
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 622
L

LuddeLump

Min häst behöver nytt vintertäcke, men det är svårt att hitta nåt som inte är för stort över bogen.
Är det nån som kan tipsa om antingen ett mycket justerbart täcke, eller ett som är smalt över bogen från början. Vill helst ha ett med halvhög hals, och inte så dyrt heller.

Jag har tidigare iallafall tyckt att Bucas varit lite litet ( :p) i bogen. Det var visserligen några år sedan, men du kan ju låna hem ett och testa :).

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: Emuliiaa
·
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 350
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
652
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 655
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V