Vintertäcke med hals på gekås?

Tweety1985A

Trådstartare
Har en liten fråga till alla er som nyligen varit på Gekås i Ullared, fanns d nåt vintertäcke med hals där? Vilken/vilka färger? Hur e kvaliteten? ;)

Sv: Vintertäcke med hals på gekås?

Kollade inte så mycket på vintertäckena när vi var där. Men det fanns säkert något. De har ju så många olika.
En hel del av de kommer från K*llqvist. Och det är väl okej kvalitet.

Jag var där i helgen, det fanns ett blått fodrat med hel hals. Hade inte det ute och kollade hur passformen såg ut, men klämde och kände lite och tyckte kvaliteten verkade okej. Kostade 399 :-
Tokbillligt!

Blev positivt överraskad av deras täcken och ska dit igen innan vintern slår till !

Pansi skrev:
Blev positivt överraskad av deras täcken och ska dit igen innan vintern slår till !

Då är det inte säkert att dom har några täcken kvar...

Sortimentet ändras hela tiden.

Jo de blå med hals har de nästan alltid, för de e deras eget märke på.. Ja hade de förra vintern.. De e superbra. Kommer få hänga med denna sesong oxå :)

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
506
Senast: Exile
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?