JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Notorius
Startdatum
Startdatum
28 Feb 2005
Svar
Svar
22
Visningar
Visningar
1 456
Sv: Vintertäcke
Jag har ett himalaja(stavning
) winter från börjes, superbra o bara 435:-!!!!!!
Kolla på eko där har det billgaste du kan hitta.
Hur mkt skador är det på täcket då ?
Du kan ju sy och sedan köpa vattentät tyg klippa ut en bit och limma med textillim då kommer det inte att läcka iallafall
Inte mycket skada, jag tejpade ihop det med silvertejp idag
Ska lämna in det på lagning i en hästaffär, men jag vill ändå ha ett till täcke .
Katthälsa
Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna.
Fån början var tanken att jag bara skulle...
2
Kropp & Själ
Hej!
Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader.
Jag fick första...
2
3
4
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
2
3
Gnägg
Halloj!
Jag ska snart få en häst på foder och vill egentligen bara ha massa tips och pepp haha. Är så taggad, pirrig, nervös och har så...
2
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Veckans andra pass idag för mig, marklyftspasset men utan marklyft 😅 pga min dryga armbåge. Men jag går sakta tillbaka mot ”vanlig”...
zassoo
Alldeles nyss
Svar: 1 562
Visningar: 48 971
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Det kryper och kliar i benet. Jäkla linda till att kasa runt.. Borde kontakta vården och fråga om stödstrumpa inte skulle vara ett...
sthu
8 minuter sedan
Svar: 1 699
Visningar: 60 426
Allmänt
B12brist?
Kropp & Själ Jag började snubbla och ramlade några gånger för att jag förlorade känsel i ena foten och underbenet. Jag kunde till slut inte vicka på...
Dullknives
8 minuter sedan
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Jag är nöjd med min Andis 2-speed. Har haft den i två år och klipper tjock päls motsvarande fem chihuahuor varannan till var tredje...
lilstar
19 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 519
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Vi är inne på andra snart tredje veckan av att Trassel inte kissat inne :) . Men jag håller stenkoll och han får inte vara i hela...
Lillefrun
24 minuter sedan
Svar: 898
Visningar: 64 228
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag använde alltid balsam till Alvins långa och tjocka puff päls. Gick inte att borsta annars. Det skyddar och återfuktar efter att man...
Lillefrun
Idag kl 19:06
Svar: 1 282
Visningar: 77 246
Hund