Bukefalos 28 år!

Vart ifrån? Har letat men inte hittat några :(
Fick ett par av min bror för flera år sedan men de har tyvärr gått sönder nu.
Googla pumori comfort heat, dessa har jag.
De står att slingorna går utom fingrarna men jag tror inte det kändes riktigt så. Inte hela vägen iallafall. Men man blir varm om hela handen. De är också rättså smidiga trots batteri. Inga problem att rida ut med iallafall.
 
Muckboots är underbart!

Har man ingen möjlighet till thermobar så går det jättebra med lådor som isoleras med frigolit (även locket). Där jag står har de fixat sådana där det inte finns uppvärmda kar. Det funkade kanon! Jag var oftast där på kvällen och då tog jag bort den is som hunnit bildas (sån slevsil eller liknande är perfekt för ändamålet), häll på en hink eller två med varmvattnet och sen på med locket. Då höll det sig isfritt större delen av dagen med ett antal minusgrader.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 659
Senast: Buongusto
·
Hästvård hej jag undrar om hästarnas ben fryser på vintern när man rakar dem eller
2
Svar
27
· Visningar
2 951
Senast: Emma-pemma
·
Småbarn På min dotters förskola sover barnen alltid utomhus. Vi har funderat lite över vad vi ska klä dottern i i vinter när hon sover i vagnen...
Svar
14
· Visningar
1 122
Senast: Kilauea
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 307
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp