Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)
Vad spännande! De såg riktigt trevliga ut, men inget slår de där håriga öronen
Vad spännande! De såg riktigt trevliga ut, men inget slår de där håriga öronen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här var man opartisk![]()
![]()
Ja, det var roligt att de var där, Dabkas är ju uppfödare till Faizas mamma. De tyckte att hon var lik henne.![]()
forts. av våran dag
[/IMG]![]()
[/IMG]![]()
[/IMG]![]()
![]()
Vad sägs?![]()
Ja de är väl på de flesta utställnigar, iaf de söder ut
Jasså från vilken kull då?
Deras Italy som var med i Larv är min älsklings hund, en riktig dröm saluki, sen lika Harley då så klart som tog hem bir:et![]()
Å vilken vacker saluki!![]()
*kl*
Det här är SÅ SURT!
Nu verkar det som om jag ändå ska på hundutställning på lördag, men, ingen av mina damer är anmälda
Så nu sitter jag och letar hundvakt till Waha för fullt (till Z har det redan löst sig) och funderar på vad jag ska packa med.
Så lite som möjligt ska med, men samtidigt måste jag vara någolunda snygg, för det verkar inte bättre än att jag både ska agera fotograf och handler.
Det här är så typiskt.. mig(?). Allt planeras i sista sekund.
Faizas mamma heter Dina Nazmie, alltså från D-kullen. Ja, Harley är fin, vilket domarna också verkar tycka så mycket som han vinner.
Åh vart är det du ska? till Österbybruk?![]()
Nepp, det är inte förrän nästa helg
Nu är det Piteå som gäller!
Kommer traska runt på utställningen, titta på fina hundar, ställa ut och kanske fota lite under lördagen.
Under söndagen ska jag stääääda, städa och städa.
Måndagen blir tömma lägenheten-dags och sedan reser jag tillbaka hem till Sthlm.
Sedan så KANSKE jag möjligtvis eventuellt kan få jobb här i Sthlm snart
Det skulle vara underbart. Jobb = pengar = lycka![]()