VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

Såg just något jätteskoj, min uppfödare har med Kid Sox vunnit BIR i Bratislava igår, så nu är Stars halvbror/ halvsysterson WW. Det ni!

kl

Nästan en bra uppställningsbild
IMG_0945.jpg

Vad fin han är och vilken manlig käke. Ser nästan ut som han gömt en köttbulle däri :love:

Fel av mig och måste ju rätta till det. Kid Sox's mamma är halvsyster till Star, inget annat. Men world winner 2009, precis som hans morfar år 2000! Sablar att jag är så lat att jag aldrig ställt ut Star. :crazy:

Jag har varit och kikat på vinthundsutställning i Boden idag.
Passade på att fota, så om ngn vill se lite whippar och salukis så kan ni kolla här:D
http://www.pixbox.se/alb_show_id1130416_page0.html

Haha, vad komiskt när man känner igen varenda hund på bilderna :D
Den vita salukitiken (nr 45) är Wahidahs syster.
Sista grizzletiken bland bilderna är syster till en tik jag hade hem förut.
Sista grizzlepojken är också en bekant till mig.. Jises vad stor han blivit!
Whippen som blev BIR känner jag väl, tokunderbar liten tant :D Det är förövrigt en dotter till henne som är på bild 2..

Råkar du också känna ägarna? :p

MEN! AAH! Jag insåg precis nu att Wesper fick CERT idag ju, eftersom hon blev BIM... Hennes tredje... Jises.
Åh vad det skulle vara kul om Wahidah fick sitt första nu till helgen då hon ska ställas ut.. Fast det är så många anmälda att bara det gör mig nervös. Hua!

MEN! AAH! Jag insåg precis nu att Wesper fick CERT idag ju, eftersom hon blev BIM... Hennes tredje... Jises.
Åh vad det skulle vara kul om Wahidah fick sitt första nu till helgen då hon ska ställas ut.. Fast det är så många anmälda att bara det gör mig nervös. Hua!

Vad kul att det går så bra för Zalas döttrar :laugh: Sådan moder sådana döttrar.

Håller tummarna för Wahidah i helgen.

Här kommer vi inte iväg på utställningar än på ett bra tag. Mayas mage växer och växer :laugh: Valpisarna kommer 22/10 ungefär sååå spännande :love:

Här kommer vi inte iväg på utställningar än på ett bra tag. Mayas mage växer och växer :laugh: Valpisarna kommer 22/10 ungefär sååå spännande :love:

Hoppas vi får följa dom små liven noga här på buke:)

Var äntligen ute med Fleur efter några månaders "valp-semester".
Det var jätte kul att se henne igen och hon har blivit lite mer vuxen.
Var ju tvungen att ta några kort(så klart;)).

DSC_0141.jpg

DSC_0128.jpg

DSC_0136.jpg

Klart Nettis ska ha en vinthund tillsammans med dina fina pudeltjej:love:;)

jaaaa! det tycker jag också! :D om det nu någonsin blir så lär det dröja.. tyvärr. men imorgon får hon sällskap ändå för nu ska jag vara hundvakt åt en toypudel i några dagar ;) det ni! haha.

Red_Chili: Hoppas hon blir bättre snart! :(

Och till er andra: alltid lika fina hundar! :love:

Nää, jag känner inte ägarna:D

Jaha, så det var syrran till din:laugh: Hon såg verkligen snygg ut!

Det kommer säkert gå bra för Wahidah! :D Ska du ställa Zala också?

*KL*

Åh, jag besöker Bukes trevligaste tråd innehållande Bukes trevligaste människor (och hundar) alldeles för sällan. Det är så härligt att se alla underbara bilder på vinthundar av alla de olika slag! :love:

Min egen lilla IG-tant fyller förresten moppe på fredag! Eller förresten, vespa måste det ju vara eftersom hon är italienare. :D

Vad kul att det går så bra för Zalas döttrar :laugh: Sådan moder sådana döttrar.

Håller tummarna för Wahidah i helgen.

Det känns superkul verkligen, även om Waha inte är så vääääldigt lik sin rosettplockande syster. :D Jag hoppas verkligen att Waha följer i morfars fotspår (hon ser ut som en feminin version av honom, vilket är skitkul :p) för han är champion i.. öhm. några länder, världsvinnare och lite så. Samtidigt känner jag inte allt för stort sug att satsa på utställningar och kommer absolut inte "åka land och rike runt" utan ta det som är i sthlmsområdet bara, och Lövudden såklart. Lure coursing däremot! :bump:

VIIIIISA BILD PÅ MAGE! NU! BUMS PÅ EN GÅNG! Jag är så otroligt nyfiken på hur en tjock Maya ser ut ;)

Tog bilder som inte blev så bra. Hon ser inte alls så tjock ut fast hon är enorm.
Ska se om jag kan plåta imorgon :laugh:

Till alla självklart ska ni få följa valparna :love:
Hela Mayas mage gungade när hon låg i soffan på sidan idag ;)
Pigga små krabater undrar hur många dom är?
Längtar efter att få träffa dom nu och det 22 oktober tittar dom ut :laugh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Rumsväxter 2
  • Barn med magont

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka