Bukefalos 28 år!

Sofie.S

Trådstartare
Jag älskar vårt nya vinylgolv! Men, hur sjutton håller man golvet rent? Varenda tassavtryck Från hunden syns! Spiller man något på golvet och torkar med disktrasan så syns det var man har torkat. Tappar barnen riskorn på golvet så syns det var de har legat.
Vad skurar ni era vinylgolv med för rengöringsmedel eller dundermedel?
 
Problemet är alltså att jag inte tycker att jag får bort alla dessa fläckar, de syns ändå. Ibland kan det se ut som någon ”flottig” hinna på golvet..
 
På jobbet har vi något medel som heter S-Wax till vinylgolvet. Det både rengör och vaxar om.
Hemma använder vi oss av typ varmt vatten och såpa eller liknande när vi moppar och jag upplever inget av det du beskriver på något av golven.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 702
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 327
Senast: geting
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 747
Senast: Rie
·
Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 949
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp