ameo

Trådstartare
Moderator
Mitt antivirusprogram har hittat två virusfiler i min dator och när programmet skulle rensa bort dem fick jag bara svaret att det misslyckades.
Hur gör man då? Kan man rensa bort dem manuellt? Vet ju i vilken mapp de ligger.
Eller brukar de ligga inbäddade inuti några andra filer, med andra namn?
Vill ju inte ha de där virusarna i burken...

Sv: Virus

Starta windows i felsäkert läge (tryck F8 precis vid uppstart så får du alternativ) och kör en ny scan så borde antivirusprogrammet kunna ta bort dem.

Sv: Virus

min telia antivirus (som många säger är dåligt) hittade några spionprogram.
det kunde den inte ta bort, jag fick skaffa mig ad aware eller vad det heter, då försvann dom,

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
737
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 205
Senast: super
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Bullen22
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 394
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V