Virusprogram till datorn

Barbabelle

Trådstartare
Mitt nuvarande virusprogram går ut om precis 2 veckor, ngn som vet ngt bra och billigt virusprogram?

Ngt som vet ngt hur man ställer in säkerhetskopieringen?

Sv: Virusprogram till datorn

Finns virusprogram överallt kan skicka lite till dig om du vill, även om jag skulle rekommendera ett antivirusprogram :p

Haha. Sök på "antivirus" så kommer det fram mängder med trådar. Söker själv ett, verkar bli AVG eller vad det var.

Får kapa lite tråd här.
har fått för mig att det inte räcker med bara ett a-virusprogram utan något som kanske stoppar intrång också...

En till AVG-frälst här. Har gratisversionen och den sköter allt själv, uppdateringar och scanning och sånt. Jättesmidigt.
Datorn är snart två år och har aldrig haft virus förutom det där msn-viruset som gick för nått år sedan, som gömde sig i msn så att avg inte såg det.

Hjärnan brukar man komma ganska långt med, vill man ändå ha ett antivirusprogram så säger jag avg.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 034
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
324
Senast: Elo
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 411
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Svar
7
· Visningar
279
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka