Bukefalos 28 år!

"Visa alla"

SaraMara

Trådstartare
Har möjligheten att välja att titta på alla sidor i en längre tråd samtidigt försvunnit, eller är jag blind igen tro? :o :confused:
 
Sv: "Visa alla"

Det har försvunnit. Däremot kan du ändra antalet inlägg som visas på varje sida i tråden. Att ha 50 inlägg per sida gör ju att man inte behöver bläddra så mycket så funktionen "Visa alla" går att leva utan. :)
 
Sv: "Visa alla"

Cheeserica skrev:
Det har försvunnit. Däremot kan du ändra antalet inlägg som visas på varje sida i tråden. Att ha 50 inlägg per sida gör ju att man inte behöver bläddra så mycket så funktionen "Visa alla" går att leva utan. :)


Oj, nu kom citatet med också... *suck*

Vart ändrar jag det?
 
Sv: "Visa alla"

Istället för att trycka på "citera" så tryck på det lilla arket till höger om den knappen, dvs "snabbsvar". Då kan du skriva i rutan här under. Vill du visa smileys osv så klicka på "gå till avancerat" under rutan där du skriver inlägget.
 
Sv: "Visa alla"

Haha... :D Jag uttrycker mig så dåligt att det är löjligt... :o

Vad jag menade var vart jag ändrar antal inlägg att visa/sida? :)
 
Sv: "Visa alla"

Det är bara jag som inte kan läsa och tänka ordentligt! :o :D

Det ändrar du under Kontrollpanelen och Redigera alternativ. Bläddra igenom sidan där så ser du lite vilka olika saker du kan välja mellan.

/Erica
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 224
Senast: Daff
·
Hästvård Postade en annan tråd som ingen nappat på, så här kommer en ny. Min fina häst Skorpan har konstaterad gaffelbandsskada som tyvärr inte...
Svar
6
· Visningar
461
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 468
Senast: Tilly_85
·
Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp