JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Visa häst (för skojs skull...)
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Bubbla
Startdatum
Startdatum
24 Mar 2004
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
705
Finns det någon möjlighet att visa sin halvblodsvalack, bara för att jag själv gärna vill höra hans omdömen
?
mvh Maria
På sommarpremieringarna har jag för mig, gick i alla fall för ett par år sedan.
Avel
Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Avel
Hej!
Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Juridik & Ekonomi
Jag har en del pengar - typ buffertpengar - som jag vill få ränta på, men som inte kan vara låsta. Där de ligger nu, i ett flexspar...
Avel
Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit...
2
Hur gör ni med vovvarna när ni är sjuka?
Övr. Hund Är det komplicerade hundar? Annars kanske du har någon normalvettig granne som kan hjälpa dig just i nödfall. Som exempel bor jag granne...
Red_Chili
16 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 108
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Idag ska valpen besiktigas och förhoppningsvis visar det inte på något konstigt. Imorgon styr vi näsorna 65 mil uppåt i landet med...
Philosophia
Idag kl 06:11
Svar: 936
Visningar: 67 504
Hund
Kattmat i mousse-form
Övr. Katt Vår kräsna kattdam älskar detta foder, vår gillar inte heller bitar utan det ska vara mousse eller paté.
Denna har hög kötthalt, 70%...
super
Idag kl 02:50
Svar: 14
Visningar: 534
Katt