Visar inte "knappar" och loggor *hjälp tack*

trassel

Trådstartare
Jag kan inte ens googla, för jag vet inte vad mitt problem heter.

Min burk visar inte "knappar" och loggor på nästan alla hemsidor, här på buke fungerar det, men inte google, fb och många andra. Google är för tillfället helvit med lite blå textlänkar, jag är väldigt glad att rutan är kvar så att jag iaf kan söka.

Hoppas någon har en idé om vad mitt problem kallas:confused:

/AA

Sv: Visar inte "knappar" och loggor *hjälp tack*

Hejsan!

Detta kan bero på att du kanske inte uppdaterat Java. :confused: Går enkelt att göra via Java's egen hemsida, där man kan ladda ner programvaran. Kolla också ifall du har senaste Flashplayer programmet, Adobe, Quicktime player, m fl. Detta kan lösa ditt problem med att du inte ser knappar och loggor på hemsidor.

länkar: www.java.com

www.apple.com/se/quicktime/player/

get.adobe.com/flashplayer/

Hoppas att detta kan lösa problemet. Lycka till! :laugh:

MvH

Tack för hjälpen! Burken mådde helt klart bättre av uppdateringarna, men tyvärr verkar det inte fungera på knappvisningarna.

Jag misstänker att jag tidigare tryckt nej på något viktigt när jag uppdaterat/installerat :(.

Hälsningar
AA

Ummmm! Ok. :confused:

Har du uppdaterat/installerat Adobe Reader? Det är också ett gratisprogram som finns att hämta ner från nätet! Du kan ju också testa att ominstallera Java-programmet igen och se om detta hjälper.

Kolla också i brandväggen om du måste göra några inställningar där, för att t ex tillåta vissa program att ha access till internet!

Hoppas att det löser sig till slut för dig!

MvH

Nytt IE 8, gjorde att jag fick tillbaka googleloggan :laugh:. Det går framåt :bow:.

Men fortfarande att skriva ut "facebook" i den blå menyraden, jag får peka óch får då "handen" så att jag ser var jag ska klicka.

/AA

gör en systemåterställning till en tidpunkt tidigare när det fungerade.

Jag kör, efter tips från nmolsson35 :bow: mozilla firefox (google chrome fungerar också), förutom att jag har uppdaterat ordentligt. Det är VÄLDIGT trevligt att se allt igen :laugh:.

/AA

Liknande trådar

Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
29 121
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka