Viskleken: google translate versionen

DAY 752
Tuanku fortsette å tiltrekke deg mye avhenger av bisarre. Spis ferskt kjøtt er rik, men jeg må spise tørr mat. Noen ganger kan jeg virkelig ønsker er å ødelegge alle møbler og tilfredshet vil være den eneste. I morgen kan spise en annen potteplante.

DAY 761
I dag kan jeg drepe min arrest varte nesten kastet ut bena. Du er på toppen av trappen på den tiden, prøve det igjen. Watts Tilbake unngå spytte i sin favoritt stol skremmende ildprøve du prøver å avverge søvn.

DAY 765
Rottene ble halshugget kroppen av selskapet er invitert til å prøve å få dem hvilke skritt de gir uendelige og frykt. kvitret hvordan jeg led hmm katt. Det var egentlig ikke planlagt.
 
DAY (752)
투안 쿠는 많은 기괴한에 따라 유치하는 것을 계속한다. 먹고 신선한 고기가 풍부하다,하지만 난 건조 식품을 먹고있다. 가끔은 정말 원하는 모든 가구를 파괴하고 만족 유일한 하나가 될 것입니다. 내일은 또 다른 관엽 식물을 먹을 수있다.

DAY (761)
내 체포를 죽일 수 오늘은 거의 그의 다리를 걷어 찼다 지속되었다. 당신은 시간에 계단의 상단에있는, 다시 시도하십시오. 와트 맨은 수면을 막기 위해 노력 그의 마음에 드는 의자 무서운 시련에 침을 피하십시오.

DAY 765
쥐가 회사의 본체가 끝없는 두려움 제공하는 단계를 무엇을 얻으려고 초대 참수되었다. 나는 흠 고양이 고통 방법의 Tweet. 그것은 정말 계획되지 않았습니다.

Haha är jag tråkig med japanska och koreanska? :angel:
 
DAY (752)
Tuan Ku patuloy na maakit ayon sa maraming mga kakaiba. Kumain ng sariwang karne ay mayaman, ngunit mayroon akong upang kumain dry pagkain. Minsan ko talagang nais na sirain ang lahat ng mga kasangkapan sa bahay ay ang isa lamang nasiyahan. Tomorrow ay maaaring isa pang kumain ng isa pang houseplant.

DAY (761)
Upang patayin ang aking arrest ngayon lasted halos siya kicked kanyang binti. Ikaw ay sa tuktok ng hagdan sa oras, pakisubukan muli. Wattman ay maiwasan sumakit ang damdamin nakakatakot ordeal paboritong upuan sa kanyang isip sinusubukan upang maiwasan ang pagtulog.

DAY 765
Rats ay decapitated katawan ay inimbitahan ng kumpanya upang makuha ang kung ano ang paraan na binubuo ng: pagbibigay ng isang walang katapusang takot. Well, ako cats paghihirap paraan ng Tweet. Ito talaga ay hindi binalak.
 
DIWRNOD 752
Tuan Ku yn parhau i ddenu cymaint o od. Bwyta cig ffres yn gyfoethog, ond rhaid i mi fwyta bwyd sych. Weithiau Rwy'n awyddus iawn i ddinistrio'r dodrefn i gyd yw'r unig un yn fodlon. Bydd yfory yn un arall bwyta houseplant arall.

DIWRNOD 761
I ladd fy arestio ef yn awr yn para bron cicio ei goes. Rydych ar ben y grisiau mewn pryd, os gwelwch yn dda ceisiwch eto. Wattman yw osgoi pigo ordeal hoff gadair frawychus yn ei meddwl ceisio osgoi cysgu.

DIWRNOD 765
Llygod mawr yn gorff decapitated gwahoddwyd gan y cwmni i gael yr hyn ddull sy'n cynnwys: darparu ofn ddiddiwedd. Wel, fy cathod yn dioddef ffordd Tweet. Mae'n wir nad oedd wedi'i gynllunio.
 
Senast ändrad:
DAG 752
Tuan Ku fortsätter att locka så många konstiga. Äta färskt kött är rik, men jag måste äta torrfoder. Ibland vill jag verkligen att förstöra alla möbler är den enda nöjd. I morgon kommer att vara en annan äter en annan krukväxt.

DAG 761
Att döda min arrestering honom nu varade nästan sparkade hans ben. Du är på toppen av trappan i tid, försök igen. Wattman är undvika sting skrämmande prövning favorit stol i hennes sinne försöker undvika att sova.

DAG 765
Råttor dekapiteras kropp var inbjuden av företaget för att få vilken metod inklusive: tillhandahålla en ändlös rädsla. Tja, mina katter lider sätt Tweet. Det var inte riktigt planerat.
 
DAY DCCLII
Tuan Ku usque ad attrahunt tot aliena. Eat recentia sit dives, dum arida cibum habeo manducare. Interdum solus revera omnem supellectilem complácui. Et alius comedet: cras erit alterius houseplant.

DAY DCCLXI
Occidere quaerebant eum tenere et fere iam calce eius crura. Vos estis in similitudinem tribunalis, conare iterum. Ne ventus cathedra sting terribile examen Wattman est in mente conatur ad somnum vitare.

DAY DCCLXV
Cum invitatus fueris ad consequi corpus securi feriretur sunt mures est etiam modum: dum ne sit infinita. Sed felis mi Tweet modo patiens. Non erat propositum.
 
NGÀY 752
Tuấn Ku để thu hút nhiều người khác. Ăn tươi ông giàu có, tôi có thức ăn để ăn trong khi vẫn giữ cho khô. Đôi khi thực tế chỉ thông qua tất cả hài lòng. Và khác ăn: vì ngày mai là một houseplant.

NGÀY 761
Họ đã tìm cách nắm lấy trên chân của mình và gần như giết chết trên gót chân. Bạn là người đầu cầu thang, hãy thử một lần nữa. Không được quân sting chỗ đáng sợ khám WATTMAN ý là để tránh cố gắng để ngủ.

NGÀY 765
Khi bạn được mời bởi một người nào đó để đạt được cơ thể của chuột cũng là cách thực hiện thoát, đó là: trong khi ông có thể không vô hạn. Sed felis mi Tweet cách thụ động. Nó đã được đề xuất.

Vietnamesiska :)
 
LA 752 Tuan Ku ia,ʻo he nui na mea e ae. Mea hou ai no ka mea, o kona waiwai, kaʻu e ai ai, e ai oiai ka malama ana ia mea maloo. I kekahi manawa, ike maopopo wale ma na mea a pau a maona. A me kekahi ai, no ka mea,ʻapōpō, he houseplant.

LA 761 Lakou i imi ai e hopu ma kona mau wawae, a meʻaneʻane make ma ke kuekue wawae. ʻOʻoe Nō ka luna o ke alapiʻi, ho'āʻo hou. Mai makani huelo awa Haʻawe wahi WATTMAN maʻamau malama ka mea e hōʻalo ai e ho'āʻo ana e hiamoe.

LA 765 I ka wa a oukou i kono e ka mea e loaʻa ai i ke kino o ka iole, ua hoi hana 'Ipuka, i ka mea, oiai oia e ole e mana loa. Akā, felis HI passively Tweet. Ka mea, ua manaoia ai.


Hawaiiska
 
LA 752 iTuan Ku, kunye nabanye abaninzi. Kwakhona ngenxa ubutyebi bakhe, Mna ndinokudla endikudlayo gama ziyigcine owomileyo. Ngexesha elinye, ziqondeke bonke yaye anelisekile. Abanye ukutya ingomso, asisuki.

LA 761 Ikhosi befuna ukumbamba ngeenyawo zakhe, kwaye me'ane'ane wafa isithende. 'O'oe Ke uYehu ezinyukweni kanye, uzame kwakhona. Ukusuka ulwamvila umoya indawo engalunganga WATTMAN ngesiqhelo ukugcina oku ukuphepha uzama kulala.

765 LA Xa kumema umntu ukufumana umzimba iimpuku nazo wenza Uphumo, ukuba ngoxa akayi kuba enamandla. Kodwa Felis HI Bha nje. Kuphakanyiswa.

(Xhosa)
 
LA 752 Tuan Inu, ndi ena ambiri. Komanso chifukwa cha chuma chake, Ine ndiri nacho chakudya pamene kusunga youma. Pa nthawi yomweyo, onse anazindikira ndi kukhuta. Zakudya mawa, chabe.

LA 761 Inde kufuna kugwira mapazi ake, ndi ne'ane chidendene anafa. "Ine zidzathera pamwamba pa masitepe, ndi kuyesa kachiwiri. Mbola mphepo malo Altman chizolowezi kusunga ili kupewa kuyesera tulo.

765 LA Pamene munthu wina wakuitana kupeza thupi la mbewa nsembe, kuti pamene iye sadzakhala wamphamvu. Koma kachilombo Felis. Iwo unatulukira.
 
פון זייַן עשירות, איך האָבן צו האַלטן די עסנוואַרג ווען טרוקן. אין דער זעלביקער צייַט, אַלע אנערקענט און צופֿרידן. קיילים מאָרגן, נאָר.

די 761 יא צו האַלטן זיינע פֿיס, און געשטארבן נע'אַנע פּיאַטע. "איך ווינט אַרויף די טריט, און פּרובירן ווידער. סטינגס ווינט פּלאַץ אַלטמאַן פערדל קראָם איז צו ויסמייַדן טריינג צו שלאָף.

די 765 ווען עמעצער ינווייץ איר צו געפינען די גוף פון די מויז קרבן, אַז ער וועט נישט זייַן שטאַרק. אבער היוו פעליס. עס איז געווען דיסקאַווערד.

Jiddish
Bonus följde med i västerländsk skrift:
di 752 tuan ir, aun file andere. aun vayl fun zayn eshirus, ikh hobn tsu haltn di esnvarg ven trukn. in der zelbiker tsayt, ale anerkent aun tsufridn. keylim morgn, nor.

di 761 ya tsu haltn zeyne fis, aun geshtarbn ne'ane pyate. "ikh vint aroyf di trit, aun prubirn vider. stings vint plats altman ferdl krom iz tsu oysmaydn treyng tsu shlof.

di 765 ven emetser inveyts ir tsu gefinen di guf fun di moyz krbn, az er vet nisht zayn shtark. aber hiv felis. es iz geven diskaverd.
 
Finfin svenska nu :up:

di 752 tuan gå, även andere fil. Vayl även roligt Zayn eshirus, IKH hobn haltn tsu di esnvarg se trukn. in der zelbiker tsayt, ale anerkent även tsufridn. keylim Morgn, North.

tsu di 761 och haltn Zeyne fis, även geshtarbn ne'ane pyate. "Ikh Tappning aroyf di trit, även prubirn operatör. Stings tappning plåtar iZ tsu Altman Ferdl Krom oysmaydn treyng shlof tsu.

di 765 inveyts gå se emetser gefinen tsu di GUF kul di moyz krbn, az Zayn Shtark nisht er veterinär. aber hiv felis. Det är iz geven diskaverd.

O_o
 
Finfin svenska nu :up:

di 752 tuan gå, även andere fil. Vayl även roligt Zayn eshirus, IKH hobn haltn tsu di esnvarg se trukn. in der zelbiker tsayt, ale anerkent även tsufridn. keylim Morgn, North.

tsu di 761 och haltn Zeyne fis, även geshtarbn ne'ane pyate. "Ikh Tappning aroyf di trit, även prubirn operatör. Stings tappning plåtar iZ tsu Altman Ferdl Krom oysmaydn treyng shlof tsu.

di 765 inveyts gå se emetser gefinen tsu di GUF kul di moyz krbn, az Zayn Shtark nisht er veterinär. aber hiv felis. Det är iz geven diskaverd.

O_o
Den kände inte igen den västerländska jiddish tar man den andra får man:

Av sin förmögenhet, jag måste hålla maten när det är torrt. Samtidigt, alla erkända och nöjda. Rätter morgon bara.

De 761 ja för att hålla fötterna, och dog ne'ane häl. "Jag avveckla steg och försök igen. Sting vind plats Altman hobby butiken för att undvika att försöka sova.

765 när någon bjuder in dig att hitta kroppen av musen erbjudande som han inte kommer att vara stark. Men HIV Felis. Det upptäcktes.
 
Ji serweta xwe, ez ji bo ku xwarin, dema ew hişk e. Di heman demê de, hemû nas û têr. Side sibê tenê.

The 761 erê to keep lingên wî, û mir Pehniya ne'ane. "Ez bayê gavên û careke din biceribîne. Sting attic space Altman shop hobby ji bo nekevin hewl didin ku razêm.

765 çaxê tu bêyî vexwendin ji bo dîtina cesedê Pêşkêşiya mouse ya ku ew bi wê xurt be. Lê HIV Felis. Ev hat dîtin.

Kurdiska.
Känns som texten blir bara kortare och kortare :rofl:
 

Liknande trådar

G
Övr. Katt HUNDENS DAGBOK: 07.00 - Tjohoo, en promenad. Det är det bästa som finns! 08.00 - Tjohoo, hundmat. Det är det bästa som finns...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt Hittade denna lilla text på nätet och den var så bra så jag måste dela den :rofl: DAG 752 - Mina ägare fortsätter att reta mig med...
Svar
1
· Visningar
1 422
Senast: Mimmi81
·
Övr. Katt Ur en katts dagbok DAG 752 - Mina ägare fortsätter att reta mig med en massa bisarra små dinglande grejer. De äter en massa färskt...
Svar
4
· Visningar
1 644
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp