Visst är de lika!

Sv: Visst är de lika!

De är kullsyskon så de är golden (ca 75%)/(ca 25%)collie! (Kanhända nån procent schäfer också?)

Väldigt lik min lilla fröken, också blandras Collie/Golden. Var har du köpt din?

visaFullImage.asp

visaFullImage.asp

Hawaii skrev:
Väldigt lik min lilla fröken, också blandras Collie/Golden. Var har du köpt din?

visaFullImage.asp

visaFullImage.asp

Inte min hund utan tjejens som äger stallet! :) Hon kommer från en uppfödare i Enköping tror jag. De som äger hundarna på bilderna är kompisar har häst i samma stall) och de är båda bekant med uppfödaren till hundarna! Så jag vet att det är en tjej i Enköping iaf! ;)

Lilja_89 skrev:
Inte min hund utan tjejens som äger stallet! :) Hon kommer från en uppfödare i Enköping tror jag. De som äger hundarna på bilderna är kompisar har häst i samma stall) och de är båda bekant med uppfödaren till hundarna! Så jag vet att det är en tjej i Enköping iaf! ;)

Okej, mu får man ju ett hum om hur hon kan se ut när hon vuxit färdigt.

Liknande trådar

Övr. Hund Efter att flertalet tänder tagits bort så har salukipojken lite svårt att äta. Han får i sig maten, absolut, men en kombination av att...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
216
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 076
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka