Vista installation..

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare myspropp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 753
M

myspropp

Köpte en ny dator, då man startade upp datorn uppmanades man att bränna en vista recovery skiva, det har jag gjort nu.. Kan jag använda den skivan och installera vista på min andra dator trots att det är installerat på denna redan? Kan jag installera det på hur många datorer jag vill eller bara en?

Vista är redan installerat på den andra datorn, men behöver installeras om..

Kan jag installera XP på den andra datorn istället? Eller kan det hända att vissa drivrutiner inte fungerar då? Är en bärbar, Acer aspire5315. Någon som har en sån med Xp installerat utan problem?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vista installation..

Recovery är inte en installationsskiva i den bemärkelsen, är bunden till just den datorn, så nej.

Sv: Vista installation..

Okej.. Så om jag installerar Xp på den här datorn så kan jag inte installera vista igen heller?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 421
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
589
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Har en gammal Power Book som står hemma och samlar damm- Tänkte försöka sälja denna och insåg då att jag måste tömma denna. Sagt och...
Svar
2
· Visningar
909
IT & mobiler Vet att de är riktiga för jag har tittat på dem. Plötsligt går de inte att öppna på någon dator här hemma??? Min vännina kan öppna de i...
Svar
0
· Visningar
1 028
Senast: mag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka