Visual basic

L

lill_flesky

Finns det några användbara sidor på svenska på internet om tips/förslag/ideer på vad som kan vara användbart när man programmerar (spel) i visual basic (6.0 versionen)
 
Det vet jag inte, men kolla på biblioteket hos dig!

Här i Göteborg finns det böcker om det på biblioteket. Gratis att låna hem och mycket lättare att läsa än på skärmen ;)
 
dom hade bara massa crap på stadsbiblioteket, har redan en bok, men jag tycker att det är lättare att läsa på skärmen än i en bok (!) iaf om man ser det så att det är lättare att hitta till just den delen man söker.
 
OK!

Smaken är ju som baken - delad! ;)

Men det är väl bara att söka på nån sökmotor då.

Jag gjorde en snabbsökning på Visual Basic 6.0 på GOOGLE, valde sidor på svenska och fick en del träffar. AllTheWeb är en annan bra sökmotor!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
351
Senast: Lyan
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
870
Senast: Linda_A
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 900
Senast: Therese1988
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 054
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp