Vit ridbyxa med svart skoning!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare magenta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 113
Sv: Vit ridbyxa med svart skoning!

Så som jag fattade det när jag pratade med representanterna för märket så finns de inte i någon svensk butik ännu :( jag hoppas verkligen att det finns butiker som kommer att ta in dem. De ska ha en hemsida,blir till att googla lite nu ikväll så man kan fråga efter återförsäljare.

Hittade en hemsida :) Men den är under uppbyggnad :(
De som är intresserade kan ju PM:a mig eftersom jag inte vet om man kan lägga ut länken här :confused:

Knapplån
Jag var på ridsportsmässan i Nacka (för återförsäljare) med en kompis som har ridsportsbutik i helgen och såg att Horka har med svart skoning.
Dessutom så kan man beställa i vilka färgkombinationer man vill från Kentucky, "vi" beställde ett par vita med ljusgrå skoning så får vi se om det blir bra.

Knapplån
Jag var på ridsportsmässan i Nacka (för återförsäljare) med en kompis som har ridsportsbutik i helgen och såg att Horka har med svart skoning.
Dessutom så kan man beställa i vilka färgkombinationer man vill från Kentucky, "vi" beställde ett par vita med ljusgrå skoning så får vi se om det blir bra.

Var då;) kan man beställa

Är nog inte omöjligt, hon kommer att starta internetbutik också, har nyss startat upp vanlig butik men jag skulle tro att hon kan tänka sig att skicka redan nu om det skulle vara så. Kan kolla upp det och återkomma.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 401
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
602
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka