domino Trådstartare 12 Apr 2007 #21 Sv: Vita katter! Hihi, vad söt! Tycker hennes svarta är charmigt!
Congeria 12 Apr 2007 #23 Sv: Vita katter! martinique skrev: din kisse va ju bara såååå söt Klicka för att se mer... tack!! och självklart håller jag med
Sv: Vita katter! martinique skrev: din kisse va ju bara såååå söt Klicka för att se mer... tack!! och självklart håller jag med
Ragatan 12 Apr 2007 #24 Sv: Vita katter! Min älskade gammelgosse Spinners <--- klickbar länk till hans album
domino Trådstartare 13 Apr 2007 #25 Sv: Vita katter! Vad fin han är, kollade i albumet! Hur gammal är han? Är han också rätt bastant?
Ragatan 13 Apr 2007 #26 Sv: Vita katter! Tackar, enligt honom själv är han världens vackraste (fast det tycker allt matte oxå) Han poserar gärna på färger där han syns Spinners blir 11 år i juni, han är korsning Perser/Manx. Jo, han är mycket bastant. Kort i kroppen men ganska hög och har ganska kort svans.
Sv: Vita katter! Tackar, enligt honom själv är han världens vackraste (fast det tycker allt matte oxå) Han poserar gärna på färger där han syns Spinners blir 11 år i juni, han är korsning Perser/Manx. Jo, han är mycket bastant. Kort i kroppen men ganska hög och har ganska kort svans.