Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad har ni för modell? Fattar nada va hemsidan jag hittade www.pikeur.de fast engelsk version. Kan man inte se vilka färger modellerna finns i ngnstans? Har Lugana nu och vill ha exakt likadana i en storlek mindre och vita. Eller andra pikeur som är likvärdigt "kraftiga" i tyget. Mina förra var ju slut på ett år om jag inte minns fel o de var mkt tunnare o blankare i tyget.
Själv såg jag ett par bruna helskodda Lugana på Granngården för någon vecka sedan. Sådana SKA jag ha.. (har den tygskoda varianten just nu! fyndade för 400 spänn på scandinavium, värsta kapet!!)
Hundavel & Ras Min första hund var en dalmatiner. Kom till mig som åttamånaders omplacering. Jag kunde ingenting om hundar och gjorde säkert allting...
Hästmänniskan Kan du inte kontakta den som köpt din uppfödning och fråga om den kommer bli till salu? Samt säga att du är interesserad och evt lägga...