Vita ridbyxor

M

moonlightgarden

Vilka utav b*rjes ridbyxor är helt vita förutom dom i juniorstorlek? Jag kasnke viserligen skulle kunna ha dom på 160 men jag är inte säker, skulle kännas bättre med ett par på 170 eftersom att jag är 1,62 å enligt mig själv har relativt lite längre ben än normalt.

Vad har ni andra för storlekar på era ridbyxor, gäller för dom som är i cirka min längd.
 
Sv: Vita ridbyxor

25 som har läst å ingen som har den blekaste?
 
Sv: Vita ridbyxor

Över 40 som läst å fortfarande inget svar :confused:
 
Sv: Vita ridbyxor

Nja tyvärr inte så enkelt, redan provat med det å det finns bara junior som är helt vita. Dom resterande finns antingen inte i vitt eller så ser det ut som om att man kommer få vita byxor med färgade knäskoning eller färgad helskoning till.
Å så undrar jag om man eventuelt skulle kunna ha 160 på juniorstorleken, fast jag tror jag bör ha 170. Svårt att veta när det står storlek 36 på mina ridbyxor.
 
Sv: Vita ridbyxor

Föresten, vilken del på ridbyxan är det som är clarinot?
 
Sv: Vita ridbyxor

moonlightgarden skrev:
Föresten, vilken del på ridbyxan är det som är clarinot?


Hej. Om det står 36 på dina ridbrallor så måste du nog ha strl 170 iaf. Varför åker du inte till en ridsportbutik och provar, så att du inte köper fel?

Clarinot är skoningen på byxan.
 
Sv: Vita ridbyxor

Mmm ante mig nästan. Kan det inte finnas ridbyxor i storlek 165 för :cry: Min 36:a är ju lite för lång i bennen. Men 160 blir antagligen istället för kort. Jo det skulle vara trevligt, se om man kan övertala till bilskjuts när vi åker å shoppar på måndag. Har helst inte lust att köpa vilka som helst som kostar pengar sist jag gjorde det så började trådarna låssna här å var riktigt fort.

Ante mig nästan att det var så.
 
Sv: Vita ridbyxor

Domino bomullsridbyxa är helt vita och dom e super sköna finns både helskodda o knäskodda, jag har såna när ja tävlar de e praktiskt att dom e så billiga eftersom jag lätt förstör mina vita ridbyxor så då kan man köpa nya ofta:)
 
Sv: Vita ridbyxor

Ah, vad bra. Då blir det nog ett par sådana. Det var så jag tänkte oxå, vita ridbyxor måste ju vara bland det lättaste materialet möjligt att ha sönder eller lorta ner till oigenkänelig vit färg.
 
Sv: Vita ridbyxor

ja verkligen det är hopplöst, jag skulle aldrig köpa ett par dyra vita ridbyxor
 
Sv: Vita ridbyxor

Har svårt för det jag oxå, vitt är ju lika med lätt kortigt å svårt att få rent för mig. Då känns det bekvämare att bara köpa nya när något händer istället för att stå där med ett par lortiga 1 000 kr byxor som man kanske använt någon enstaka gång.

Har du någon koll på om b*rjes ger grattis frakt om man överstiger en viss summa? Å isåfall vilken är summan?
 
Sv: Vita ridbyxor

jag tror det men jag vet inte vad summan är
 
Sv: Vita ridbyxor

Okej, undrade om jag skulle behöva lägga till något mer, funderar på ett par röda ridbyxor att tracka bukare med :angel:
Ligger på en summa på 2 2-- kr redan :angel:
fast då har jag lagt till allting jag vill ha såsom onödigt grimskaft i läder med två kedjor för ledning i träns (har ju faktiskt ett delta), pussel, putshandskar å du förstår nog vad jag menar :angel:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 017
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
3 762
Senast: Gumman123
·
Övr. Hund Hej! Jag har en underbar vit herdehund (tik) på 14 månader. Hon är en livlig, glad och underbar hund. Men hon visar stor osäkerhet mot...
Svar
1
· Visningar
487
Senast: vallhund
·
Utrustning Jag måste köpa nya ridstövlar, mina gamla läcker värre än Titanic och jag börjar tröttna på att vara blöt om fötterna av att gå från...
Svar
4
· Visningar
1 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kämpa på
  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp