Bukefalos 28 år!

Vita Ridbyxor

_Peplis_

Trådstartare
vill ha tips på bra vita ridbyxor, tyg eller knäskodda (ej helskodda iaf)
med ganska låg midja o släta fickor. o hyffsat pris.

Vad har ni för märke på era? Nu har jag ett par Victor Hugo, helt OK, men dom är lite för höga i midjan..
 
Sv: Vita Ridbyxor

Cavallo har väl fina till ok pris? Låga, snygga, sitter bra, hållbara och inte så där överdrivet dyra.
 
Sv: Vita Ridbyxor

Pikeur har ju en modell med låg midja. Kan du klämma i dig i cl-storlek så hamnar priset kring tusenlappen...
 
Sv: Vita Ridbyxor

Har ett par Kayrel ( nytt märke) knäskodda, extra låg midja. Supersköna! Betalade ca 1400 sek för dem inkl frakt.
 
Sv: Vita Ridbyxor

Kingsland :love: Minns dock inte vad de kostade..Cavallo är ju bra också..
 
Sv: Vita Ridbyxor

Håller med showjumping, Kingsland är underbara! :bump:
 
Sv: Vita Ridbyxor

Pikeur Diana är super! om man tar en barn str så kostar de nog mindre och om man inte vill ha helskoning kostar det ju inte heller så mkt.
 
Sv: Vita Ridbyxor

Jag fick ett par helskodda vita Sonnenreiters med mörkgrå skoning! Skitsnygga, men dyra! Runt tusenlappen!:) :smirk:
 
Sv: Vita Ridbyxor

Pikeur Cindy är ju underbara (men det vet du nog redan...) men de är ju lite dyrare, kostar 1600. Men Charlies brukar ha 10% på dem på mässor så det blir ju lite billigare! :)
 
Sv: Vita Ridbyxor

När och var fick du tag på dem?
Vad jag vet har de utgått ur sortimentet men jag letar fortfarande som en hök efter dem!
 
Sv: Vita Ridbyxor

Bara storlek 44 och 88, jag behöver 38 el. om det är kris kan jag både få på mig 40 och 36 :angel:
 
Sv: Vita Ridbyxor

Jag har ett par Euro-Star, är helt nöjd med dom.:) Kostar runt 1000-lappen!
 

Liknande trådar

Utrustning Är det stört omöjligt att hitta nya vita ridbyxor med lite högre midja och som inte har silikonskoning? Exakt alla ridbyxor verkar ha...
Svar
17
· Visningar
1 229
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 760
Senast: Lhas
·
Foder & Strö Mmm, så är den härliga tiden på året återigen här när temperaturen sjunker under -20C och all plast blir superkänslig. Jag gör av med...
2
Svar
34
· Visningar
2 852
Senast: skiesabove
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 728
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp