Vita, vinterridbyxor??

P

prallan

Hello! Vilka märken och modeller har vita, vinterridbyxor?? Har sökt som en galning och det enda jag hittar är en variant av Pikeur Lugana, som inte finns att få tag på 🤯
 
Hello! Vilka märken och modeller har vita, vinterridbyxor?? Har sökt som en galning och det enda jag hittar är en variant av Pikeur Lugana, som inte finns att få tag på 🤯

Det är supersvårt! Jag har också letat länge. Enligt Pikeur så tillverkar de inte längre vita ridbyxor i vintertyger pga för låg efterfrågan!:eek:

Jag lyckades till slut hitta en webshop som hade pikeur lugana kvar i min storlek. My precious!!
 

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: snorp
·
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
994
Senast: Buck
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 228
Senast: Puffindog
·
Utrustning Vad finns det för alternativ om man vill ha vinterfodrade vita ridbyxor/tights? Jag har ett par vita tights från Alequi men nu när...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den första tråden
  • Kaoset del 2
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp