Bukefalos 28 år!

Vitt foder?

Sv: Vitt foder?

Den nosgrimman är inte bara sjukt snygg :love: - den är även sjukt mjuk!:eek: Råkade känna på en i Flyinge - ohherregud va mjukt - man hade nästan kunnat ha den som sovkudde :love::rofl:
 
Sv: Vitt foder?

Okej då borde den bli ca 4,5 cm inkl fodring med lite snabb huvudräkning. :D Eftersom den är 3 cm totalt nu, och nuvarande fodring knapt syns, så drar jag av 0,5cm för den = 2,5cm+1cm+1cm=4,5cm. Det låter ju utmärkt! :)


Då blir det ju nästan lika mycket vitt som mörkt. Det låter inte som om det skulle bli snyggt. Testa genom att sätta t ex lite vitt papper under nosgrimman som du låter sticka ut lagom mycket, markera där det blir lagom och sen fram med linjalen.
 
Sv: Vitt foder?

håller med. en halv cm skulle räcka. annars blir det lite väl överflödigt.
 
Sv: Vitt foder?

Solvira, centaur, victovie också

Jag vet :love: Den är sjukt mjuk och snygg... också är den inte min :cool: man får ju panikångest när man står brevid den :rofl:
 
Sv: Vitt foder?

vad kräsen du ska va då:p

den blir ju bara en cm mindre. mät på linjal så är det inte så mycket:rofl:
 
Sv: Vitt foder?

Om du inte plockar bort det nuvarande fodret, utan bara sätter på ett vitt utanför så blir det lite bredd till.
 
Sv: Vitt foder?

jag vet, jag har den hemma ju:D:angel:

Fresten, jag har hitta stång o Bridong till Valle!!! ( han hatade mirandas)

TS: Jag tror också att det nog blir lite mycket vit med en cm på var sida
 

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 574
Dressyr Jag planerar att beställa ett rundsytt kandar till min häst, men har en del bekymmer för hur jag ska lösa det utan att det passerar...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 331
Senast: Deimion
·
Dressyr Jag letar ett rundsytt träns med en riktigt bred nosgrimma, minst 5 cm till min häst. Tränset bör ha alla spännena i nacken. Har suttit...
Svar
3
· Visningar
1 692
Dressyr jag har länge varit ute efter ett svart dressyr träns, 2,5-3cm vitfodrad nosgrimma, ingen tjock fodring och ska sticka ut ca 4-5 mm...
Svar
6
· Visningar
1 460
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp