• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Saeta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 729
Sv: Vlogg

Känner inte riktigt att jag vill lägga ned pengarna på en videokamera utan jag vill hellre satsa på en bra systemkamera då jag vill kunna ta bra bilder med den också.
"Kraven" jag har på kameran är:
- Hyfsat bra foto-kamera (=jag som nybörjare ska kunna ta okej bilder med den)
- Filma i 1080p (det står ofta "filmar i HD" men filmar i typ 720p)
- Skärm som man kan "flippa ut" och vrida om så att man kan se sig själv när man filmar
- Möjlighet att koppla i extern mikrofon

Sen om det existerar en sådan kamera, det vet jag inte. Jag vet inte heller om jag någonsin kommer att ha råd med en sådan, det får tiden utvisa ;)

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 043
Senast: Palermo
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 812
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
572
Senast: Gabby_Ossi
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?