VM i hoppning

Känns som roffe är den enda som haft rejält med otur idag. Grattis till Jeroen Dubbeldaam mycket fint ridet idag och genom hela VM,.

Skittråkigt med Roffes otur idag - men vilken fröjd det är att se dessa fina, skolade, välridna hästar! Speciellt Casall, som kämpar tills han stupar känns det som just nu, och Cortes som är så storhoppande men så fantastiskt reglerbar.

Är det hemskt osportligt att hoppas att Madden gör bort sig riktigt ordentligt nu? :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 921
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 266
Senast: Twihard
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 814
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka